Subject: FW: Põhimõtteline küsimus trassi lahendamise kohta
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Cc: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Sep 2024 16:53:04 +0300

Tere

Pange see palun mulle täitmiseks.

Arvo

From: Arvo Veltri
Sent: Friday, September 6, 2024 12:21 PM
To: Anne Vesinurm <[email-masked]>
Subject: FW: Põhimõtteline küsimus trassi lahendamise kohta

Tere Anne

Palun pane see päring mulle täitmiseks.

Arvo

From: Mariann Sulg <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 6, 2024 10:26 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Põhimõtteline küsimus trassi lahendamise kohta

Manuses skeem ka!

From: Mariann Sulg
Sent: reede, 6. september 2024 10:25
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Põhimõtteline küsimus trassi lahendamise kohta

Tere!

Seoses Alutaguse tuulepargi planeerimisega (asub Kellassaare ja Tagajõe 
vahel) katsume lahendada ka pargi liitumist Eleringi võrguga (liitumine 110 
kV või 330 kV liiniga Lemmaku külas). Pargist alajaamani liigume keskpinge 
maakaabliga (ilmselt 4 kaablit vajalik), seega kaablite jaoks vajalik pind 
on ca 1+m ja kaitsevöönd siis lisaks äärmisest kaablist 1 m, seega 
kaitsevöönd ca 3+m.

Kas antud asukohas on teoreetiline võimalus liikuda riigi teemaal (riigitee 
nr 88 Rakvere-Rannapungerja tee) või selle piiril?

Ideaal- ja jämedas plaanis soovime liikuda nii nagu manuses näha. 15 km 
eraomanikega kasutusõiguste kokkuleppeid sõlmida on korralik väljakutse, 
riigimaa oleks hea alternatiiv. Kas meil on võimalik mingi indikatsioon 
saada, et kas riigiteed võime kaaluda kaablialternatiivina või mitte?

Ps. Ei soovi ametlikku vastust, vaid lihtsalt indikatsiooni-vihjet.

Parimate soovidega / With best regards,

 

MARIANN SULG

Maade projektijuht | Land Manager | Estonia

+372 5557 4309
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://sunly.ee/> sunly.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.